poniedziałek, 31 sierpnia 2015

22. Pożegnalna, Letnia sesja LPS część 5

Cześć!

Ehh, no i nadszedł ten moment...
To koniec.
Koniec Wakacji :<
Niestety, to musiało nastąpić, a już jutro rozpoczęcie roku szkolnego :x. Ale oprócz tego jest też jutro coś ważnego dla mnie! ^^ Kto zgadnie? :3 Przewidywana nagroda :D

~

No więc, by godnie pożegnać wspaniałe Wakacje 2015, wstawiam Letnią sesję, kto się stęsknił za nimi? :D
A, no i jak coś to Letnie sesje dalej będą, bo to nie koniec lata ^w^
Mam jeszcze kilka, więc na pewno się pojawią :3
Lubicie je oglądać, czy raczej wolicie inne posty? Odpowiadajcie w komentarzach x3

~

Kathy <3
Moje ulubione zdjęcie z tej sesji :3
Takie tam xd
>Udajemy, że moich palców tu nie ma x33<
Pora na zdjęcia grupowe! Pierwsze, koty ^^
Psy ;3 (nie miałam jeszcze Caroline, Kaylie, Tiny i innych kupionych jeszcze później xd)
I kangury XDD. Zou nie może się czuć pokrzywdzona xdd
No i grupowe, z napisem "Wakacje 2015", zapamiętajmy je dobrze <3
I takie artistik XD (błąd specjalny)
No nic, to na tyle, życzę Wam udanego rozpoczęcia roku i jeśli rozpoczynacie nową szkołę, to poznania wielu znajomych :3

~Maślaczek

PS: Chyba nie chcecie speciala, bo nie piszecie pomysłów D:
Piszcie jaki chcecie ujrzeć special, bo ja naprawdę nie mam pojęcia, jaki zrobić :x

PS2: Dziękuję za 2500 wyświetleń ;D

3 komentarze:

  1. Hm.. Jeżeli chodzi o special.. może zrobisz opowiadanie? Byłoby świetnie! Sesje są spoko. Hm coś ważnego dla ciebie? Zaczynasz gimnazjum ? Zostałaś przewodniczącą? Może nowy lps?
    Pozdrawiam!
    ~Marta2003

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię collie :p31 sierpnia 2015 22:32

    Fajna sesja :3 Zou jest fajna ^^ Co do speciala, to nie mam pomysłów :< A to coś ważnego to może spotkanie z przyjaciółką? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sesja!
    Szkoda, że już po wakacjach. :(
    Heh , nienawidzę stać w ciasnej spódnicy, zwłaszcza gdy jest tak gorąco:(

    OdpowiedzUsuń