czwartek, 27 sierpnia 2015

19. Nowe LPS #3! ♥

Cześć!



Tak jak mówiłam, dzisiaj pokażę Wam moje nowe LPS! ^^

No więc kupiłam je na olx.pl, sprzedawczyni była z mojego miasta, więc odebrałam je osobiście :D



Oto i LPSowa gra z roku 2007 :3. Jest to druga wersja, zawierająca bonusową świnkę x3. Kupiłam używaną, ale zawiera wszystkie elementy i jest w niemalże idealnym stanie ^^





 A oto i petki! :3 Wszystkie umyłam i są w bardzo dobrym stanie ^^

Króliczek o imieniu Velvet ^^ (Velvet, miękki jak aksamit x3).
Jak coś to jest dziewczyna, ma takie wyjątkowe, brązowe rzęsy i granatowe źrenice :3. Oraz jest to mój pierwszy króliczek takiego kształtu x3
Jest też troszkę brudna, niestety nie udało mi się tego domyć :<
Shorthairka! ♥
Moja pierwsza :3. Jest naprawdę prześliczna, uwielbiam ją ♥
Nazywa się Lucy ^^

Oto boxer, mój pierwszy pies tego kształtu. Jest słodki i nazywa się Robby x3
Żółwik, mój drugi. Jest fajny, na imię mu Sammy i był w idealnym stanie, ani plamki x3
Bonusowa świnka, Peppa xd Jest fajna, ma taki ładny pastelowy kolorek i śliczne oczka ^^
Podsumowując, jestem strasznie zadowolona ze wszystkich LPS, najbardziej z Lucy :3
Wszystkie mają szare magnesiki, i są strare, króliczek był trzecim PetShopem od Hasbro ^^

No i dodaję jeszcze dziwne zdjęcie Lucy na firance xDDD
Naszyjnik przeczy prawom grawitacji, z pozdrowieniami dla Maka B)
To tyle na dziś ^^

~Maślaczek

5 komentarzy:

  1. A ja lubię collie :p27 sierpnia 2015 17:14

    Zazdroszczę ci tej gry :c Twój Robby to wariant boxera #25 - ma ciało beagle'a! Musi być jakiś unikalny, nawet na Nicole go nie ma. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja mam z tej gry tylko pudełko xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww, zazdroszczę gierki >.< Ja nie mam żadnej z LPS :/ Taki Life xD

    Super petki <33 A próbowałaś zmyć to denaturatem albo spirytusem? Często działa :3

    Pozdrawiam
    ~Julie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne LPS <33 Ten boxer jest moim marzeniem <33 Cudowny <33 Chcesz się wymienić?

    OdpowiedzUsuń