środa, 2 września 2015

23. LPSowa piramida, M&M's

Cześć!

Jak tam pierwszy dzień z lekcjami? xd U mnie spoczko, na razie jest na lekcjach "lajcik" xd

~

Nikt nie zgadł tej ważnej rzeczy ;<
A były to... moje urodziny xd
Tiaa, w taki... niefartowny dzień :p

~

Zrobiłam LPSową piramidę xD Fajna? XD
Użyłam tu losowych Petków, tylko żeby mi się na "platformach" zmieściły xd

A tutaj z czego została zrobiona xddd
Nie ma to jak chusteczki x33


~

No nic... jadł ktoś te oto M&M's? *-*
Są przepyszne, polecam ♥
 ♥♥♥
 Nie obeszło się bez zdjęć... bo LPS w M&M's'ach zawsze spoko xd

Rainbooow! Co ja robię ze swoim życiem x'dd

~

Dobra, to by było już chyba na tyle, w najbliższym wpisie postaram się dać odpowiedzi do Ask Lucy ^^
A tak w ogóle to opuściliście się z odwiedzinami i komentarzami :<

~Maślaczek

PS: Popisze ktoś? xd 
queenqueen125@interia.pl

3 komentarze:

  1. Super zdjęcia! I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :) zdjęcia są naprawdę urocze... jakiego aparatu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!. Naprawdę, zaskoczyłaś mnie :o. Sto lat, sto lat niech żyje żyje nam! Śliczne fotki!

    OdpowiedzUsuń