piątek, 4 września 2015

24. Ask Lucy - odpowiedzi x3

Cześć!

Czy tylko ja mam wrażenie, że LPSowe blogi wymierają? D:
Wiem, że jest szkoła, no ale no D:

~

W każdym razie dziękuję razem z Lucy za tyle pytań do aska! Dostała ich 40 ^^
No a więc nie przedłużając zaczynamy! Lucy, klawiatura jest twoja xD

Pytania od Plamci LPS:


1. Lubisz WF?
Nie! Co chwilę się przewracam >w<. Przyjaciele mówią, że jestem niezdarna i jest to prawda :I

2. Masz chłopaka?
Nie, dopiero się tu wprowadziłam x3

3. Chcesz poznać Nancy?
Chętnie ^^

4. Dobrze się uczysz?
Raczej tak x3

5. Masz BFF?
Jeszcze nie xd

6. Lubisz lody cytrynowego? 
Tak, są smaczne ^^

7. Napisz tyle razy aa żeby zajmowały dokładnie jedną linijkę.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

8. Prowadzisz pamiętnik?
Tak, w jednym z moich ulubionych notesów :3

Pytania od Nancy:

9. Masz lpsmail
Tak :3

10. Chciałabyś być aktorką?
Um... chyba to raczej nie dla mnie ^w^



Pytania od Marty2003:

1 Chcesz poznać Sierrę i Anabelle?
Bardzo chętnie ^^

2. Kolekcjonujesz coś?
Zeszyty i notesy :3. Uwielbiam je, są takie śliczne <3. Mimo że mam już zapas na kilka lat, kupuję je cały czas. Nie mogę się powstrzymać xd

3. Masz zwierzaka?
Nie... ja jestem zwierzakiem >o<

4. Pepsi czy cola?
Obojętnie mi x3

5. Lubisz fastfoody?
Taaak, uwielbiam każde jedzenie, kocham jeść ♥♥♥

6. Jakiej muzyki słuchasz?
Najczęściej japońskiego popu, ale zdarza mi się posłuchać też innych piosenek ^^

7. Podoba Ci się w twoim mieście?
Tak, mimo iż nie jest za duże ^w^

8. Założysz bloga?
Bloga raczej nie, może jeśli właścicielka mi pozwoli, to napiszę coś czasem tutaj x3

9. Oprowadzisz nas po swoim domu?
Niestety nie mam jeszcze domu, ale jak tylko będę mieć, to oczywiście ;3

10. Lubisz odpowiadać na pytania?
Bardzo lubię. Gdybym nie lubiła, to nie zgodziłabym się teraz na nie odpowiadać x3



Pytania od Kewi & Tusi:

1. Ile masz lat?
Mam 16, jak większość LPSów u nas x3

2. Co lubisz ubierać?
Kokardki i naszyjniki :3

3. Co robisz przed zaśnięciem?
Rozmyślam :)

4. Lubisz czytać książki? Masz ulubioną?
Od czasu do czasu jakąś przeczytam ^^. A ulubionej nie mam, lubię ich wiele :3

5. Znienawidzone danie?
Uwielbiam prawie każde danie, ale... nienawidzę kości! Nie wiem jak psy mogą je jeść D:

6. Z kim mieszkasz?
Ze wszystkimi osobami z naszego miasta, haha x3

7. Jakie masz hobby?
Jedzenie, pozowanie do zdjęć, kolekcjonowanie zeszytów i notatników <3

8. O czym marzysz?
O zostaniu modelką, o znalezieniu miłości

9. W jakim kraju mogłabyś spędzić resztę życia?
W tym, w którym mieszkam :)

10. Co cenisz w sobie najbardziej?
Hmmm...

Pytania od MeCatze:

1. Masz BFF?
Jeszcze nie xd

2. Masz chłopaka?
Jeszcze nie x3

3. Dodaj swoje ulubione zdjęcie.
Ulubionego nie mam, ale proszę ^^

4. Piszesz pamiętnik?
Tak :3

5. Gdzie chciałabyś pojechać za rok na wakacje?
Nad hiszpańskie morze ♥

6. Czym się interesujesz?

7. Zbierasz coś?
Tak, kolekcjonuję zeszyty i notesy :)

8. Pokaż swój pokój
Jak będę miała ^^

9. Laptop czy komputer stacjonarny?
Laptop :3

10. Oglądasz jakieś seriale?
W sumie seriale to nie, ale oglądam z Maślaczkiem anime Fairy Tail, dzięki temu mam takie imię, więc czasem popatrzę xd

~

Mam nadzieję, że wpis Wam się podobał :3
Chcielibyście więcej asków? Jeśli tak to jakiego LPS? Piszcie w komentarzach x3

~Maślaczek

PS: Zauważył ktoś, że na każdym zdjęciu zmieniało się tło? xd

+ Dziwny gif na dobranoc x'D

6 komentarzy:

  1. Super! Zrobisz jeszcze jakiś ask?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Zrobisz jeszcze jakiś ask?

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię collie :p5 września 2015 09:32

    A pytania ode mnie to co? -,-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, wybaacz, nie wkleiły mi się >.<
      Dodam je jak tylko będę na kompie

      Usuń
    2. A ja lubię collie :p (kuurde muszę zmienić ten nick)5 września 2015 14:50

      Aha, okej c:

      Usuń
  4. Super Ask! Masz rację z tymi blogami. Ja szczerze się przyznam , że zastanawiam się nad skończeniem blogowania ;/ .

    OdpowiedzUsuń