środa, 30 września 2015

28. Letnia sesja LPS część 7... w jesień?

Cześć!

Jak tam w szkole? :3 U mnie wszystko ok ^^. Chociaż prawie codziennie mam kartkówki x)


~


Dziś na osłodę przygotowałam Wam Letnią sesję. Bo czemu by nie w jesień? ^^' W sumie to ze zdjęć jestem całkiem zadowolona x3



Pamięta ktoś Carlyn? :3
Druga wersja ^w^
♥♥♥
Widać mnie w oczach tej pandy x'D



~

Zanim zakończę ten wpis, mam do Was cztery pytania:
1. Wolicie, żebym dodawała do zdjęć opisy czy nie?
2. Chcecie, by powstała seria "Jesienna sesja"? x3
3. Wzięlibyście może udział w konkursie fotograficznym? Jeśli tak, to będzie :3
4. Co chcecie w następnym wpisie? xd

To na tyle,

~Maślaczek

6 komentarzy:

  1. Fanka MaślaczkaLPS30 września 2015 19:43

    Zawaliste, weź zrób sesje jesienne i wstawiaj je cały czas xD
    To pierwsze i drugie, no i trzecie... wszystkie zdjęcia są takie piękne i bardzo przyjemnie się patrzy *-* Pozwolisz że wstawię pierwsze na tapetę na kompie? xD
    I ja lubię twoje opisy <3
    W konkursie udziału nie wezmę niestety, bo nie mam aparatu :c Ale zrób, bo jestem pewna, że będzie dużo chętnych xD
    I nie wiem, o czym możesz napisać w następnym poście ;o Ale wiem, że ty zawsze coś świetnego wymyślisz xD

    Czekam na nowy wpis, bo je kocham <3 xD
    Pozdrawiam, Twoja Fanka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sesja!!! :D
    Oczywiście, zrób tę jesienną! Tylkooo... Czemu Alice ma plaster? :<
    Jeśli chcesz, to możesz dawać opisy :d
    Udziału w konku nie wezmę, nie mam aparatu :c
    A w następnej notce możesz zrobić eee... Oceny! Na przykład collie. :D
    Btw. dowiedziałam się że "loke" to po słoweńsku "łuki". XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie i wgl :D
    Pisz częściej!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Chciałabym takie robić :o. Niestety, nie mam aparatu ( mam taki badziewny ) więc robię je telefonem. Myślę, że nie są jednak aż takie złe. Jesienna sesja byłaby spoko. Mogłabyś zrobić notkę o twoich top 10 ulubionych lps lub o popularsach bądź całej kolekcji ? Co do konkursu. Chętnie wzięłabym udział :) Czekam na następną notkę :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!
    Jesienna sesja to świetny pomysł
    Chętnie bym wzięła udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia!
    Jesienna sesja to świetny pomysł
    Chętnie bym wzięła udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń