piątek, 7 sierpnia 2015

10. Powrót z wyjazdu, Nowe LPS #1, 1000 wyświetleń!

Cześć! ^^

Wczoraj wróciłam znad morza :3 Było bardzo fajnie, mimo iż przez połowę wyjazdu było zimno i deszczowo, a drugą upalnie xd A tak w ogóle, to dziś jest strasznie gorąco xd Jutro ma być podobno pobity rekord temperatury w Polsce, już się boję xD

~

No więc na wyjeździe kupiłam nowe LPS! :D
Pierwsze nabyłam dokładnie 30.07, w nadmorskim straganiku ^^. Nigdy nie zapomnę tego deszczu, krzyczenia "Mamo ja chce sobie kupić PetShopa!" i wejścia w choinkę, haha x3

Tymi LPS są...

Jamniczek i babbies ♥
Od dawna chciałam je mieć, są śliczne :3 Ano, i u mnie będą to siostry ^^ Starsza ma 16 lat, a młodsza 8 x3
Tak sobie myślę, że nie mam prawie żadnych dorosłych LPS xd
Tylko Crystal, James, Poppy i Żółwik są dorośli D:

Ok, przechodzimy do zdjęć ^w^

Przez przypadek wyrzuciłam ostrą wersje zdjęcia, także musicie się zadowolić taką xd
 Tył opakowania
One są piękne :3
Oto Caroline [Carol, Carlyn], mój trzeci jamnik ^^ Uwielbiam ją x3
...A oto Kaylie, mój pierwszy babbies :3
♥♥♥

No a następnego dnia [31.07], w tym samym straganiku kupiłam saszetkę z miniaturowym breloczkiem ;3
 ...I wylosowałam shorthairkę ^^. Nazwałam ją Tinybell, bo jest taka malutka ^w^. Ma ona odczepiany breloczek i nieruchomą główkę
 A 4.07 przechodziłam obok innego straganiku, a tam taka sama, ostatnia saszetka za 3 złote, podczas gdy ja kupiłam swoją za 8 >w<. No więc zakupiłam ją i wylosowałam przerażającą rybę xd
Czy ona nie ma dziwnego wzroku? Saszekowe breloczki LPS nie mają w oczach białka i tej jakby drugiej kropki Dx

~

No, a kolejną wiadomością jest to, że mam 1000 wyświetleń na blogu! ^u^
Pragnę również zauważyć, że to dziesiąty post ^^
Bardzo się cieszę, dziękuję tym którzy czytają moje wpisy ♥
Dziękuję za każde wejście i każdy motywujący komentarz :3
No i pytanie, jaki chcecie special? x3

To na tyle, cześć ^w^

~Maślaczek

PS: Podoba wam się nowy avatar i favikona? :3

3 komentarze:

  1. Śliczna Favikona i Avek <3

    Ale masz szczęście, że trafiła Ci się w normalnym pudełku! Ja ją kupiłam używaną xD Ale ją kocham <3 Ona jest śliczna, i gratuluję Ci dobrego zakupu ;)
    Farciarz z tym shorthairem xdd A ta rybka serio mnie przeraża O.O

    Pozdrawiam Cię <3
    ~Julie z...
    Juliet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do Specialu, super by było zobaczyć Twoje LPS'owe miasto (jeśli je oczywiście masz xD). Albo jakieś losowanie lub mini-konkursik ;)

      ~Julie
      Ps. Czekam na Twoją pracę konkursową ;)

      Usuń
  2. Też mam tego jamniczka! Fajnie że udało ci się go kupić w oryginalnym opakowaniu *-* imiona śliczne! Małego shorthairka też posiadam i mogę powiedzieć że jest słodziutki <33. Może zrobisz o twoich popularnych lps? MASZ jakieś lps na wymianę? Może się wymienimy? Pozdrawiam cię koffana *-*

    OdpowiedzUsuń