czwartek, 20 sierpnia 2015

14. Maślak nie umie być systematyczny, Nowy LPS #2 i kilka innych tematów

Cześć! 

Muszę zacząć wymyślać krótsze tytuły D: 




Znowu nie pisałam 5 dni... 

16.08 obiecałam sesję, no i obietnicy nie spełniłam... 
Nie mogłam znaleźć karty od aparatu, a potem miałam sprzątanie generalne i nie używałam nawet komputera D; 
Mam nadzieję, że mi wybaczycie, ponieważ... 

Szykuję dwie fajne rzeczy na bloga ^^ 

Pierwsza z nich pojawi się zapewne w poniedziałek, mam nadzieję, że się wyrobię, bo jak nie, to potem będzie trudno, bo wrzesień, mniej czasu i takie tam... 
Ale nie traćmy nadziei x'D 

No więc będzie ona trwała dzień w dzień przez cały tydzień ^^. Czasem będzie to dodatek do wpisu, a czasem główny temat. No i wielkim plusem jest to, że nigdy nie widziałam czegoś takiego na LPSowych blogach, więc będzie to coś orginalnego i sądzę, że całkiem ciekawego :3 


Do drugiej mam już materiał, ale zostały sprawy techniczne. Nie mam pojęcia, kiedy się z nią wyrobię, ale chyba nie potrwa to zbyt długo, także czekajcie ^^ 




Nie uwieżycie...! 

Kupiłam sobie saszetkę G4!
Taaak, chciałam się przekonać, jakie właściwie są te LPS, dlatego postanowiłam zakupić jedną xd


I wylosowałam zieloną sowę xd
Jest całkiem spoko, ale ten plastik, połysk i oczy są denerwujące D:


Jej dodatki to fajna torebeczka (napewno mi się przyda x3) i deco bits ołówek ^^


Cały "zestaw"


~

Wygrałam konkurs fotograficzny u Julie! ^^
Bardzo się cieszę :3
Dyplom ^w^



~

To na tyle, cześć ^^

~Maślaczek

PS: Jutro sesja na 100% xd

2 komentarze:

  1. Nareszcie notka :D. Super! O tej sówce będę pisać notkę następną :o . ^^ Trafiłyśmy XD. Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś zobaczyć komentarze pod notką z Q&A #1? A sówka śliczna.

    OdpowiedzUsuń