wtorek, 6 grudnia 2016

55. LPS: Baby Maybe Koi no Button

Cześć.  🎅

Minęły już ponad 2 miesiące, wypada coś napisać, no nie? Kilka razy zabierałam się za napisanie kolejnej notki, ale zawsze coś mnie rozpraszało. Napisałam tylko 13 postów w tym roku, aż wstyd mi trochę za siebie. > < '




W każdym razie dzisiaj, w Mikołajki, postanowiłam wziąć się za tą notkę i rozpocząć tym samym serię zimowo-świąteczną. Nie wiem ile postów uda mi się napisać, ale mam nadzieję że ten nie będzie jedynym. ( ̄▽ ̄*)ゞ




Muszę się pochwalić - w tym roku kupiłam kalendarz adwentowy. 👌 Podoba mi się jego wzór. Czekoladki też nie są złe. (´• ω •`)



I tak jak rok temu, ozdobiłam swoje biurko lampkami choinkowymi. Uwielbiam je. ♡ Naprawdę, od razu przyjemniej robi się przy nich pracę domową lub pisze notkę.



Teraz może troszkę bardziej LPSowo. Zorientowałam się, że nie pokazywałam tutaj moich LPS, które kupiłam... w czerwcu? (¬_¬;) W każdym razie są to shorthair oraz collie. Są urocze, bardzo lubię obie te figurki.







Mam nadzieję że podobała Wam się ta notka. Możecie napisać mi, co chcielibyście zobaczyć w tej świąteczno-zimowej serii. Ciao~

~Maślaczek

9 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. Hmm... Sesja na śniegu może? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja na śniegu/choince.
    Albo jakieś diy ;w;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała zobaczyć: Sesję (zimową(, DIY i chciałabym też zobaczyć jak przygotowują się Twoje Lpsy na święta c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym świąteczne DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa ten Collie to moje marzenie *o* cudne LPS <3
    Też sobie ozdabiam lampkami pokój, konkretniej: półkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Dziękuję za polecenie mojego bloga w tej zakładce!!! ;* ;D jejku ale się cieszę, nie mogę uwierzyć, bardzo dziękuję!!

      Usuń
  6. Uroczy kalendarz :) I oczywiście figurki! Może świąteczne DIY..?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wreszcie doczekałam się notki :D Już się bałam ,że nigdy nie napiszesz ,a w końcu to głównie dzięki tobie załorzyłam bloga i zaczęłam na powarznie zbierać LPS :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Za ilw kupiłaś shorthaira? Bo na allegro ceny są kosmiczne! 70 zł za shorthaira 0_0

    OdpowiedzUsuń