sobota, 12 marca 2016

46. LPS: Figurki, którym trudno wybrać płeć


Cześć!

Dzisiaj będzie troszkę inna notka niż zwykle, aczkolwiek nie widziałam takiego tematu na innym blogu o LPS. Mam nadzieję, że wam się spodoba ^^

~

Tak, dziwny trochę ten tytuł xD. W każdym razie pomówimy dziś o takich figurkach, które niektórzy uważają za dziewczyny, a inni za chłopaków x333
Zaczynajmy!

~

Pierwszy LPS to collie #893. Spór co do jego płci wiąże się głównie z tym, że ma rzęsy, przez co część kolekcjonerów traktuje go jako dziewczynę. Myślę, że jednak dla większości jest chłopakiem, według mnie też x3

Drugim LPS jest również collie, tym razem saszetkowiec #2452. Z nim jest taka sprawa, jak z poprzednikiem - rzęsy. Mimo wszystko dla mnie jest to chłopak xd

Trzeci to już szynka dog niemiecki #2583. Wygląda raczej chłopięco, ale różowy kolor? xd

Czwartym LPS jest jamnik #325. Nie ma rzęs, mimo to dla wielu osób jest dziewczyną. No i różowa kurtka XD

Piąty to popularny shorthair #994. Ma taką samą sytuację jak jamnik wyżej xd. Sama miałabym problem z jej/go płcią xD

Szósty to #2210, czyli powracamy do collie! Ogólnie z collie jest sporo takich problemów, bo sam kształt wygląda raczej chłopięco xd. Rzęsy. Nie muszę chyba więcej mówić x3

Siódmym jest następny collie, o numerze #1676. Według mnie jest raczej dziewczyną, przez ten fiolet, ale część uważa go za chłopaka x3

Ósmy to kolejny collie, #1723. Męski różowy i rzęsy x'D

Dziewiątym już LPS jest husky #1793. Ma lekkie rzęsy, przez co można uważać go za dziewczynę, ale jak dla mnie jest chłopakiem xd

No i dziesiąty, ostatni, to pers #1953. Nie ma rzęs, musiałabym się zastanowić jakiej jest płci, ale bardziej skłonna byłabym ku chłopakowi xd

A wy znacie podobne przypadki? Podzielcie się nimi w komentarzu! x3


~Maślaczek

12 komentarzy:

  1. Fajny pomysl na posta^^
    Ja tez czesto mam z tym problem;)
    Czekam na wiecej notek
    ~ Pozdrawiam
    ~Weru$ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post. :)
    Kiedys przeczytalam, ze rozowy kolor jest przeznaczony dla chlopcow.. :?
    Sorki za bledy, ale odmawiaja mi posluszenstwa wszyszyskie poleskie litery...
    ♥♥♥♥
    Zapraszam do mnie!
    Witer Girl ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł ^w^ Fajnie mi się czytało =3
    Pozdrawiam,
    ~Candy z bloga http://candyilps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniasto, nie widziałam niczego podobnego ^^
    Dodam jeszcze shorthairy #19,#336 i drugi czarny :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tego ostatniego persa i jest to chłopak, on tylko chyba tak na zdjęciu wygląda, bo w real chłopak! Jest chłopakiem innej brązowej kotki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł. Ja np. rok temu uważałam, że moja Roxy to chłopak 0.0
    Sama mam 4 figurki, których rodzaj moja siostra określa jako "nijaki"xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł. Ja np. rok temu uważałam, że moja Roxy to chłopak 0.0
    Sama mam 4 figurki, których rodzaj moja siostra określa jako "nijaki"xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym tu dodała jeszcze żółwika Babies. xD Kiedy notka?!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ten colie to raz chłopak, a raz dziewczyna (wiem troche dziwne).

    Zauważyłaś, że dużo osób nazywa go Jeck (czytaj Dżejk).

    OdpowiedzUsuń