niedziela, 30 sierpnia 2015

21. LPS Black and White Collection

Cześć!

Dość dziwny tytuł, no nie? x3


~


Postanowiłam, że zrobię odmianę, od tych sesji i przedstawię Wam zestawy LPS z kolekcji Black and White :3

No więc zapraszam do przeczytania postu! ^^

~


Ok, więc co to w ogóle jest? Black and White Collection to unikalna seria zestawów LPSowych, która dostępna była tylko w sklepach Toys'R'Us. Zawiera ona cztery zestawy, w tym aż trzy z Blythe


Pierwszy zestaw, największy x3

Zawiera on sześć LPS i lalkę Blythe. Moim zdaniem wszystkie PetShopy są śliczne :3. Każdy z nich jest w kolorach czerni i bieli, jedynie mają oczy w kolorze niebieskim, zielonym, bądź fioletowym ^^


Bardzo chciałabym ten zestaw, ponieważ każdy z tych LPS mi się podoba, no i dodatki są świetnie :3 Na dodatek to wmieszanie różu na opakowaniu i dodatkach jest fajne ^^ Ten aparat, aww x3



W następnym zestawie mamy 3 walkablesy ^^. Strasznie podoba mi się ich opakowanie, te czarno-białe budynki na górze i kolorowe na dole idealnie się komponują :3
A tutaj mamy bardzo ciekawy wariant! Marzę o nim x3
Zamiast walkablesów mamy tutaj normalne petki! Jaguar rządzi :3. I ten jamnik! Chodzący był z nowszego kształtu, a ten jest ze starego ^^ Również mi się podoba, aczkolwiek "brwi" mu nie pasują x3. Tak jak już mówiłam, marzę o tym zestawie, lecz to wielki unikat x'd
Przedostatni - Blythe, ubrania dla niej i dwa LPS - szop i panda? W każdym razie niezbyt podoba mi się zestaw, wolałabym więcej rzeczy dla LPS x3
No i ostatni - Blythe i... robak? Nie wiem co to jest, w każdym razie chyba jest to owad xd
Niezbyt podoba mi się ten zestaw, taki... ubogi. W sumie wszystkie zestawy LPS z Blythe nie mają zbyt wielu dodatków, więc to tylko złudzenie xd
Szczerze, to nie przepadam za owadami LPS ;/

Źródło obrazków: flickr i amazon
~

Podobał Wam się taki "odmienny" wpis? x3
Piszcie, czy chcecie więcej postów o jakichś LPS i tym podobnych ^^
No i piszcie również jaki chcecie special, bo zapomnieliście o tym w poprzedniej notce xd

To na tyle, jutro spodziewajcie się sesji ;3

~Maślaczek


4 komentarze:

  1. A ja lubię collie :p30 sierpnia 2015 21:52

    Ta "odmienna" notka jest spoko. c: Pierwszy zestaw najlepszy! <3 A ta panda z przedostatniego... To moje marzenie, ale jest Only At :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy pierwszy zestaw i wariant. Ja osobiście mam shorthairka z pierwszego. Nie wiedziałam, ze moja Anabele jest only atem :o. Czyli jest trochę unikatowa ^^ Super post! Rób takie częściej!
    ~Marta2003

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wpis! Chcemy pełno takich i sesji <3

    OdpowiedzUsuń