piątek, 17 lipca 2015

4. Wyjazd, pytania i informacje x3

Cześć!

Wybaczcie że tyle czasu nie pisałam :<
Byłam na wyjeździe i nawet nie miałam czasu poinformować Was o tym. Ale cieszę się że pojechałam, odwiedziłam dużo ciekawych miejsc :3. I za granicą byłam, i odwiedziłam poznańską Yattę w której kupiłam bardzo interesujące zdobycze *w*
~
Wasze wpisy czytałam i komentowałam na telefonie, więc spoko x3
~
Jeśli chodzi o zdjęcia LPS, to zrobiłam cztery w Poznaniu (z czego trzy to faile, które wstawiam, bo jedno to za mało x333), nie było zbytnio okazji >w<




~
A dzisiaj oprócz powyższych zdjęć kilka pytań i informacji :3
~
Podoba Wam się wygląd czy może coś zmienić? Bo napisy w bocznym pasku trochę słabo widać
~
Jak prawdopodobnie zauważyliście, pod tytułem bloga znajduje się pasek stron... no i jest tam tylko strona główna, bo... nie umiem zrobić takiego wpisu, żeby było widać go tylko w zakładce :c
Wytłumaczy ktoś? Byłabym bardzo wdzięczna x3
~
Możecie napisać do mnie na mail, chętnie z Wami popiszę X3
queenqueen125@interia.pl
~
Chcielibyście może Q&A? :3
~
Jutro postaram się wrzucić wpis z dużą ilością zdjęć, także czekajcie ^^
~
Kupiłby ktoś takiego jamnika? X3

Tak, Maślaczek bawi się edytorem ;D. Zrobić komuś taki obrazek z przekolorowanym LPS? ^_^
~

To dzisiaj na tyle, cześć ^^

~Maślaczek

5 komentarzy:

  1. Hej, dobrze, że już jesteś :3
    Wygląd jest okki, ale rzeczywiście średnio widać te napisy :\
    Zdjęcia są świetne <3 Szczególnie to pierwsze :33
    A jakie kupiłaś Petki? Chętnie obejrzę :3
    Mogę wytłumaczyć, ale tu by to za długo by było x3 Napisz mi proszę na e-mail, masz go, i tam Ci wytłumaczę ^Y^

    Pozdrawiam jak zawsze :3
    ~Julie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Nie kupiłam Petków tylko mangi 'x3
      Spoko, zaraz napiszę :3
      Również pozdrawiam ^^

      Usuń
    2. Aha, źle zrozumiałam xD Wybacz ^^

      ~Julie

      Usuń
  2. Dodaj więcej przerobionych lps *,*! Przerób lps #1, comic coon kitty i hippo, królika z chińskiego nowego roku, smoka, dowolną wróżkę i lamę :D. Z chęcią sobie pooglądam :D.

    OdpowiedzUsuń